Arkadaşlar Akşam 8 de uyuttum sabah 4.30 da kalktı emzirdim biraz oyalandıktan sonra geri uyudu 7.30 da kalktı normal mi 3 aylık bebek 8 saat uyuması . Hemşire bana 3 saatte bir uyandır dedi ama ben uykusunun bölünmesini istemiyorum sonuçta uyku da beslenme kadar önemli .