Kızlar 3buçuk aydan beri bi huysuzluk vardı zaten ataktandır dedim ama takvime göre atağın bitmesine 1gün kaldı şuan 4buçuk aylık oldu son iki gündür özellikle çok kötü sürekli ağlıyor uykusuzluktan gözleri kıpkırmızı esneyip duruyor ama uyumak istemiyor gündüz bi saat uykuyla falan duruyor napcagıöı şaşırdım atak yeni başlıyorsa şimdiye kadar yaşadığımız neydi 🙈varmı aynı durumda olan sizler neler yapıyorsunuz