Seyyahyolcu benim bebeğim 2 ay 20 günlük. Başlarda sizin gibi günde 4-5 kez yapıyordu. sonra 4 günde 1 , sonra 2 günde 1 e düşürdü. Son 3 gündür her gün 1 kez yapıyor. Bende sizin gibi araştırdım çok. Ama normalmiş. Bir bebeğin günde 5 kez yapması yada 5 günde 1 kez yapması da normal ddi dr. Ikınması kesinlikle gazından. Ben biogaia ve sab simplex beraber kullandım.