Bebeğim 2ayı geçti hala göz bebeğinin kenarında sarılık var geçecek dedi doktor. İşk günler en çok hastaneye yatırılmasından korkmuştum siz onu yaşamışsınız hiç korkmayın bol bol emzirin ıyanmıyorsa şakaklarını işaret parmağınızla ovun topuklarını sıkıştırın burnunu sıkın zor oluyor ama onun da çabalaması gerek bu sürede sizin de☺️ Sarılığa kafayı takıp onun o hallerinin tadını kaçırmayın minnacık ve tamamen size muhtaç hala kendini sizin karnınızda sanan bi minik bol bol öpün koklayın sık sık emzirin alarm kurup😇