findikbrnlu0_ Aysima58 vallahi şuan 4 aylık alt 2 dişler kabarmış durumda doktorumuzda çıkarıyor dedi huysuz biraz uykumuz sıkıntılı el sürekli ağzında salyaları falan akıyor çok şükür başka birşeyimiz yok
Aysima58 findikbrnlu0_ maşallah erkenmis biz 7 bucuk ayligiz suan anlamsiz sekilde aglamalari basladi yuzumu kemirmeye calisiyor oyuncaklari surekli agzinda ama beyazlik fln yok disinde suan
Ohasturk Aysima58 bizimde aynıydı bir iki hafta sürdü sonra iki gün sürekli ağladı canımdan bezdim dedim ama bugün bir baktık ki pirinç patlağı gibi çıkmış :)) yavrumun huysuzluğu ondanmış
Deletedmom_62 Aysima58 bizim de 7.5 aylık henüz bir beyazlık yok ama ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi derler erken çıkan diş çabuk dökülüyormus. Zaten ilk diş 6 la 8 ay arasında çıkıyormuş ortalama