Dilan_bulut21 Kızlar kızım 6 ay 26 günlük 20 25 gündür kızım pişik olmuş sudocrem kullanıyorum bepantol kullanıyorum bir türlü geçmiyor ne yapmam lazım
Lavina Dilan_bulut21 arko krem tüp olanını deneyin ben iki evladımada o kremden başkasını hiç kulanmadım tesadüf ilk evladımın poposundan kan gelircesine pişik olduğu zaman halamın tavsiyesiyle kulanmıştım
Dilan_bulut21 Lavina bizimde öyle şuan çok iki kremide kullanıyorum hala geçmedi haifiliyor tekrar kötü oluyor arko kremide kullanacam inşallah geçer
Lavina Dilan_bulut21 mutlaka deneyin bende birsürü krem kulandım ilk evladımda artık ağlıyordum yok evladımın poposu soyulmuş kanıyordu artık arko 3 günde tamamen geçirmişti birdaha başka krem kulanmadım