Merhaba oğlum 7 ay 10 günlük 6. Ayda tadımlara başladık sadece ilk gün havuç yedi onun dışında hiç bir tadımı tamamlayamadık.Şu an 7 ay 10 günlüğüz hiç bir şekilde bir şey yediremiyorum.Aç bıraktım olmadı.Bizle sofraya oturdu yemedi.Emzirdikten bir saat sonra verdim yemedi.Neşeliyken denedim yemedi.sebzeye dahi keçi boynuzu özü kattım ona rağmen yemedi.Blw yaptık ağzına götürmedi.çok üzgünüm iştahsız bir bebek olmasını geçtim ağzını bile açmıyor kaşığı götürdüğüm an kafasını çevirip ıkınıyor ağlıyor var mı başına gelen Allah aşkına yardım edin 🙏