Merhaba kızlar hamileyken bikini bölgesini agdaya gidiyordum son aylarda kolaylık oldugu için jilet kullanmaya başladım yılardır ince az olan tüylerim çogalıp kalınlaştı agdaya gitmeyi düşünüyorum sizce canım çok acırmı jiletten sonra agdaya alıştıran varmı kendini cildim çok tahriş olurmu çok tedirginim biraz