Selam canım annişler. Pazartesi günü hiç istemediğim halde işe başlayacağım çalışmak durumundayım 🥺 iş yerinde sütümü sağıp akşam eve getirmek için süt taşıma çantası aldım şu e bebekte satılan termal çantalardan. Onun içine buz aküsü almam gerekiyor eve gelen kadar sütlerim çözülmesin diye. Ama kaç tane akü almam gerek her tarafını komple kaplamalı mıyım hiç bir fikrim yok açıkcası. Siz çalışan anneler sütlerinizi nasıl taşıyorsunuz fikir verir misiniz? Araç yok toplu taşıma kullanıyorum