Busrk1 atakta olabilir. Gazdan da bazen emmek istemeyebiliyorlar, doktora danışıp damla deneyebilirsiniz. Ben ayakta emzirmeyi, mama vermeyi deniyordum bunu yaptığında ya da balkona çıkarıp veriyordum dikkati dağılıyordu. Ama bazen emmeyince emmiyordu, sonra kendiliğinden düzeldi. 3. ayda algıları açıldığı için meme/mama reddine gidebiliyorlarmış.