zeynepoyku33 Hanımlar merhaba. Airfrey almayı düşünüyoruz 5 veya 6 litre olandan. Aşırı pahalı olmayan uygun fiyatlı bildiğiniz veya kullandığınız marka var mı?
Kokoshbaby zeynepoyku33 xiaominin airferini önerebilirim yeni aldım bnde dun patates kzsrttim snra sufle yaptım müq ya fiayt olarakta bnce gayet makul
Kokoshbaby zeynepoyku33 bnm kullandığım 3 litre beyaz renkte 6 litre renk siyah olarakta satiliyor philipsin temizliği zormuş bn xiaomiyi tercih ettim hiçte pişman değilim