Hll40 merhaba öncelikle geçmiş olsun inşallah tez zamanda bebişiniz atlatır sarılığı , benim bebeğim de 6 günlükken sarılık değeri 14 olmuştu sezeryan olduğum için sütüm geç geldi beslenememişti o yüzden doktorumuz yatış verdi daha çabuk atlatır dedi sarılıktan dolayı uyanamıyordu bebeğim ememiyordu çok az emiyordu . Bir gece ışık altında kaldı bebeğim iki saate bir emzirmemi istediler hastanede sabah taburcu olduk siz de sık sık emzirin kakayla atıyor sarılığı mama verin zorla uyandırın ayağının altını gıdıklıyordum ben uyanamıyordu ama hastanede ışık tedavisiyle çok çabuk atlattı şükür şuan 22 günlüğüz inşallah bebişiniz de atlatır tez zamanda çok zor bi süreç anlıyorum sizi rabbim şifa versin🙏🏻