Merhaba anneler 🥰62gunluk bebeğim var. Göğüslerimde terbıye olmuş sanırım.sol göğüsümdenn emerken sağ gogusumdenn damla damla damlıyor sut mesela.Ama sol gogustede bazen soyuyor sağ içmiyor . Daha sonra sağı vermeye calısıyorum.bazen ağlıyor meme verıyorm istemiyor sankı elını emıyor. Mama da verdım emmedi bıraz emdı bıraktı yanı. Gazı yok altı da temızdı ee şimdide salladım ana kucagında uyudu hemen. Yanı bebeğimin doydugunu ben nasıl anlıcam bazen anlıyorum ama şuan anlamadım neden boyle oldu ? Mememi bıraktıgını nasıl anlıcam ben ? Yada memeden süt gelmedıgını nasıl anlıcam ? Elımle sıkıyorum gelıyor boyle goruyorum sütü