Kızlar merhaba oğlum bir kaç kere öksürdü ateşi de yükselip iniyor çok yanmıyor ama göğsümün birinde mastit oluşmuştu iki gündür. Onun iltihabı geçmiş olabilir mi. Hastaneye gitmek istemiyorum calpol verdim indi şuanda da biraz yükselip tekrar iniyor ara ara. Ne yapmam geeekir evde nasıl müdahale etsem bilemiyorum 54 günlüğüz bu arads