Herkese merhaba, 4. Ayımıza girdik ama oğlum memede bakınmaktan emmiyor, mutsuz değil ama biraz emiyor biraz bakınıyor doyup doymadığınu anlayamıyorum. Bazen ağlıyor memeye gidince. Genelde bu ayda meme redleri oluyormuş ama bu durumu nasıl atlatabilirim bileniniz varmı ?