hurremsultann aura_meselesi_bu_sekerim hünnap alın bence oda güzel bir marka 120 arası falan fiyatı yazık verilmez o kadar para ya zaten çokta işe yaramıyor humana bende kullandım ama hiç fayda etmemişti bana
aura_meselesi_bu_sekerim aylinpala https://www.hepsiburada.com/humana-still-tee-emziren-anneler-icin-bitki-cayi-200-gr-pm-HBC00000LDNSP
Defnesa Bende alacaktım sütüm az diye 500 liraydi gece. Hafta bütün eczanelere sorduk Türkiye ye gelmiyormus yılbaşından beri karaborsa olmuş almayın o fiyata
Sunkiss Yaa benim var emzirme dönemimden kaldı dolapta duruyordu öylece şok oldum fiyatını görünce işime de yaramaz artık.
Sunkiss aura_meselesi_bu_sekerim Tabii ki Evime döndüğümde verebilirim gerçekten hiç kullanmadım stoklu alıyordum son paket öylece kalmıştı ☺️
aylinpala aura_meselesi_bu_sekerim bu fırsatçılık oluyor. Daha 1 hafta önce izmirde bir ebebek mağazasında 90tlydi
aura_meselesi_bu_sekerim S2022 yazdım ya OCAK AYINDA E BEBEKDEN ALMIŞTIM yazdım suan zaten hiç bır e bebek mağazalarında yok
S2022 aura_meselesi_bu_sekerim siz benim dediğimi anlamdnz herhldee büyük harflerle yazdınız,ocak ayından bahsetmyrm şuan nerde gördünüz ki o fiytı şok oldunuz (ŞUAN )diye sordum