Çocuklarınızın huyları nasıl? Kızım 21 aylık olucak bir inatlaşma dönemine girdik. Her şeye ıı ıhhh diyor. Üstünü giydirmeme izin vermiyor. Bezini bağlamama vs.. müsamma da gösteriyorum bekliyorum keyfi olsun da giydiriyim diye ama giyinme esnasında ter içinde kalıyorum. Yemek yedirirken de aynı sıkıntı. Bir de insanlara karşı çok ürkek. Yabani demek istemiyorum ama yabani de biraz 😂 zaten hep yanımda. Başka odada bensiz durmaz. Hep benle yada babasıyla oynar. Dün ilk kez eşim bensiz annesinine götürdü. Benim zorumla 😂 yarım saat duramamış. Kapıdan içeri girdiği gibi ağlamaya başlamış susturamamışlar. Gittiği gibi geri geldiler. Kimsenin yanına gitmez. Benle yatar benle kalkar. Benim yanımda oturur. Tuvalette, mutfakta, doktorda her an yanımda 😂 doğduğundan beri ilk kez geçen hafta babasıyla evde bırakıp dışarı arkadaşımla oturmak için çıktım. Dişçiye dahi gitsem bana işlem yapılırken kucağımda uyuyordu😂 ben sedyede kızım üstümde. Biraz fazla mı bağlı, bi de sanki ne istese yaptığım için mi bilmiyorum. Mesela eşimin evde değil elini ayağını tutsam, gördüğü gibi ağlayarak kendini yere atıyor. Sonra hemen eşimin yanından kalkıyorum. Onun istediğini yapmış oluyorum 😏 örnekti bu mesela. Sizin nasıl çocuklarınız. Acaba anormal olan benim yetiştirmem mi bilemedim.