Kızlar bebeğim 1 yaşında 2 gün önce hastaydı dün geçti hastalığı ama iki gündür sürekli ellerinin üstüne yüzünü koyarak yere yatıyor bi kaç saniye öyle duruyor yada koltuğa yaslıyor bu neden oluyor buna mı takıldın demeyin lütfen yapmazdı böyle hastalığın etkisinden mi acaba başı falan mı ağrıyor çözemedim 😢