2 ay 5 günlük oğlum sürekli kaka sorunu yaşıyoruz 3 defa oldu müdahale ederek kakasını yaptırıyoruz 2 defa acilde lavman yapıldı doktora götürdük fitil yazdı bi defa da fitille yaptı şimdi 4 gün oldu yine biriktiriyor kalasının ben doğumdan sonra özellikle ne kadar dikkat edersem edeyim o kadar su içmeme rağmen sürekli kabızlık yaşıyorum çocuk kabız değil ama bi türlü kendi kendine yapmıyor kakasını benden mi kaynaklanıyor acaba bi fikri olan var mı ya da aynı durumu yaşayan popsınu gözler oldum kaka yapsın diye kronikleşecek diye korkuyorum bu durum 😭