Kızlar devlet hastanesine gidiyorum orasıda çok ilgilenmiyor açıkcası bileniniz varsa ben bebeğimin yaptıklarını söylesem bildiğiniz kadar bilgi verir misiniz? Yarın tam 9 aylık olcak. Bababaa mamamam gel aba diyor. Çak yapıyor öpücük atıyor. Tutunup kalkıyor küçük küçük adım atıyor koltuk kenarında. Herşey olması gerektiği gibi mi bir eksiği var mı? İnternette bakınca ona pek inanmıyorum abartı şeylerde oluyor gibi geldi size sormak istedim