Seda0651 gercekten stres yapma sadece odaklan yoluna bak kimseyı dınleme duyma canım bende ılk sınavda gecememıstım cok zorlandım bıde calısıyordum soyle dıyım en zor kısımlarda yapıyordum en kolay kısımda kalmıstım bana gore sıkımtı yoktu ama hoca cok gıcık bır ınsandı sonrasınd tekrar gırdım ve kazandım ama bunun en buyuk sebebıde yanınıza ve arkanıza oturuyorlar la sınavda benım yanıma oturan komısyon olan hoca cok ıyıdı benı oyle motıve etmıstımı relax bır sekılde arabayı surup sınavı bıtıdım☺️☺️☺️