Kızım 6 ay 13 günlük. Ek gıdayla birlikte diş çıkarma dönemine girdik. Pek iştahlı bir bebek değil. Sadece beni emiyor mama kullanmıyorum biberonda tutmadı zaten. Kilosu gayet iyi. Ama şu dönem ek gıdaya başladığımızda sevdiği şeyleri de yememeye başladı. En sevdiği şey yoğurt ve bugün asla yediremedim. Bugün sadece yumurtanın sarısı , pekmez ve labne yedi. Şimdi sadece yatana kadar beni emmek istiyor. Aynı sorunları yaşayanlar var mı? Bu süreçle nasıl başedebildiniz?