Smrhls Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında küçüklüğünden bu yana hep kabızlık sorunu yaşıyordu bir haftadirda kakasını ağlayarak yapınca fark ettim poposunda çatlak oluşmuş aile hekimi krem verdi şurup verdi kullanıyoruz ama pekde bı düzelme yok açıkçası. Bu durum başına gelen varmı varsa nasıl atlattiniz lütfen yazarmisiniz.
matmazelmomy Smrhls benim kızımda da vardı çatlak fito ve hamazınc krem vermişti onu sürüyordum ama çok sürdürmüyordu biraz sürmeme rağmen faydası oldu tabi ama biz probiyotik kullandık düzenli olarak o geçirdi kabızlık düzelince çatlakta düzeldi zorlanmıyor artk
Beyefendiyanak Smrhls benim oğlumdada vardı 3 aylıkken farkettik doktor bize 2 krem verdi ikisini karıştırıp sürdük geçti çok şükür kabızlığı da ek gıdaya geçince geçti gibi de bakalım
Aybarssmom01 Smrhls ılık suya oturtun doktorumuz günde 2 defa o şekilde önerdi ve pişik kremi kullanıyorsan bol sür dedi geçti şükür
matmazelmomy Smrhls bıfıdrop,kaleıdon,maflor bunların hepsini bitirdim ve düzenli içirdim kabızlığı düzeldi. Eğer sizinkide sürekli kabız ise mutlaka probiyotiğe başlamalısınız hem bağırsak yapısınıda düzenliyor hemde besliyor. Ayrıca bağışıklıkta güçlendiriyor
Beyefendiyanak Smrhls birinin adı anestol diğerini hatırlamıyorum ama iyi gelmişti 1 ay olmadan iyileşti çatlağı
Haydinn matmazelmomy canım bizimde çatlak var poposunda hafif denilmişti ama biz üstüne mecbur iki kere lavman yaptık çünkü çok ağlıyordu hiç bi ilaç fayda etmedi kabızlıgına ve şuan lavman yapmama rağmen dün çıkardı iki kere ama devamı gelmedi acıyor diyor 21 aylık cerrahiden randevu aldım bu ilaçların hepsini bir mi kullandın aynı gün içinde yani ?
maniera Smrhls bizimde oldu bi kere probiyotik verdi bağırsakları için tualeti ne katı ne sıvı olsun diye yani krem verdi iyileşti bol bol sıvı tüketsin dedi muz patates pirinç tarzı şeyler çok vermeyin yağlı çok yedirmeyin bu aralar 🙏🏻
Ysmndmrl Smrhls benim kızım 4 aylıkken oldu 2 tane krem verdi onu sürdüm sık sık emzirdim ben çok su içtim ki onada gitsin die dr ek gıdaya başladığımızda kabız olmaması için kabız yapacak gıdalara sonradan geçirdi ve günlük su miktrını azaltmamalı söyledi sıvı önemliymiş kabız olmaması için posalı gıdalar verebilirsiniz kefirr çom iyi geliyor bağırsak florasına içerse kefir verin yanlış bilmiyorsam eğer inek sütü veriyorsanız o da kabız yapabiliyor çocuklara hazmı zor gelebiliyormuş
hunilimomm Smrhls bugün bizde popoda çatlak olduğunu ogrendik 7.5 aylık kızım bir haftadır hatta daha uzun kabizdi şurup ve krem verdi çocuk doktoru bakalım yarın kullanmaya baslicam inslalh işe yarar
Rumuz_13 hunilimomm nasıl oluyor popoda çatlak belirtileri neler nasıl anladınız bebeğimde arada ıkınarak yapıyor bende dikkat edeyim
Smrhls matmazelmomy hepsini birlikte mi kullandınız yarın eczaneden ucunu birmi alayım yani birtanesini kullasamda yeterli olurmu
Smrhls Rumuz_13 kakasını yaparken çığlık atarak yaptı resmen orda anladım çatlak olduğunu şimdide kaka yapacağı zaman sürekli anne popom aciyo diyo kakasını yaparken tepinerek yapıyo
hunilimomm Rumuz_13 ben çatlak olduğunu anlamadım açıkçası evet makati kırmızıydı ikinarak yapıyor daha doğrusu yapamıyor 3-4 günde bir yapıyor ikiniyor ikiniyor ağlıyor çığlık atıyor poposunu yukarı kaldırıyor bı oarca yapıyor poposunu silerken fark ediyorum kızarıyor makati ben makat darlığı sandım ama çatlak varmış doktor bakar bakmaz dedi