Merhaba kızım 7 aylık bir kaç gün önce 6. Ay aşısı yaptırdık o günden beri çok huysuz sürekli ağlıyor uyumak istemiyor kendi kendine sinirleniyor kendini sıkıyor önceden böyle değildi sürekli gülücükler sacardi uyku saati gelince hemen uyurdu mamasını yerdi emerdi şimdi emerken de biseyler yerken de huzursuzluk çıkarıyor aşıdan dolayı böyle şeyler olur mu ne zaman geçer