Bebeğim 19 günlük geçen hafta hastanede 1 gün kaldım ışın tedavisi gördü çıktığında beyazdı bir hafta içinde tekrar sarılık başladı doktora gittim sarılık var ama fazla değil dedi bu sefer yatış vermedi kilosuna bakıp sütün doyurmuyor mamaya başla dedi mama ve meme şeklinde ilerliyorum kilo alımı sonrası geçer mi acaba Sarılığı nasıl geçer bu sarılık