Esma1993 merhaba canım bende aynı şeyi yaşadım 4 gece yattık hastanede. Herkesin dediği gibi bol emzirmelisin bol kaka çiş ile atacak çünkü bilrubini vücudundan. Benim önerim senin kendin içebileceğin şekilde lütfen kulaktan dolma şeylerle bebeğine birşeyler verme. ben şunun çok faydasını gördüm günde 1 çay bardağı yapabilirsen daha fazla pekmez iç. Bulabilirsen güzel ev yapımı kalitesinden emin olduğun bir pekmez al. İlk bebeğim benim çok tecrübesizim sarılık , hastanede kalma yüzünden depresyonun eşiğinden dönmüş bi insanım. Babaannemi dinleyerek kızımın sarılıpını 3 4 günde geçirdim ne varsa eskilerde var. Pekmez iç bol bol sarılığı 3 günde atar dedi babaannem. Bir deneyeyim zarar gelmez dedim. Gerçekten de 3 günde kendine geldi kızım. Umarım sana da faydası olur. Hepsi geçecek korkma Rabbim acil şifalar versin 🙏🏻