Öncelikler Allah başka keder vermesin bebeğim ilk doğduğumda ciğerlerinde enfeksiyon olmuş deyip antibiyotik başlandı sezaryendi bir hafta boyunca el üzerinden damar yolu açıkdı 11 aylık oldu hala ellerinin üzerinde 10 tane delik izi var bunlar ne zaman geçer acaba sizinkiler geçtimi