Busra4598 ben sağıp dondururdum. Bir de normal oda ısısında alırdım. Oda ısısındakinin dışarda durma süresi 3 saat. İlk onu tüketirdim, sonra dondurmuş olduğum oda ısısına gelene kadar saatlerce vaktim var demektir. Böyle böyle hesaplarla epey düzen oturtmuştum hiç zorlanmadan programıma göre ayarlayabiliyodum