2kizbiroglan Kızlar oğlum 8 aylık bı 15 gündür çok huzursuz hep mızmız dis desem kabarmamis .acaba bı yerimi ağrıyo bukadar huzursuz olması normal mi ya tükendim artık . Gündüz uykuları sıfır gecede çığlık çığlığa uyaniyo ..ne yapacağımı şaşırdım artik
EmirMom 2kizbiroglan 8. Ay atağını dolu dolu yaşıyorsunuz sizde benim oğlanda o ay öyleydi Allah yardımcın olsun çok zor 🤦
2kizbiroglan EmirMom ya 3 çocuk büyüttüm hiç bukadar zorlanmadım.bes dk yere bırakamıyorum çığlığı basıyor .hiç bir şey yapamıyorum 🙁🙁🙁
2kizbiroglan Deletedmom_41 amin ..emeklese biraz rahat ederim . çünkü hep beni istiyor kucakta sürekli
Deletedmom_41 2kizbiroglan Her an emeklemeye başlayabilir umarım edersiniz emekleme dönemi iyi oluyor he emeklemeside şart değil tabii
2kizbiroglan Deletedmom_41 hiç emeklemeye dair bir şey yok çünkü egzersiz hiç yapamıyoruz bıraktığım an çığlık çığlığa ağlıyor …