Ellidokuzece ailemde kimsede sedef yok. Ağırlıklı olarak gövdemdeydi. tek tük sırt ve bacaklarımda vardı. Kremden sonra geçti sadece diz dirseklerde kaldı (başlarda hiç yoktu)
Sizi endişelendirdiysem özür dilerim sadece benzettim. Umarım nedenini hemen bulurlar ve hemen geçer 🌸