Mrb güzel anneler, forumda yeniyim hepinize selamlar. Daha önce yazılıp çizildi soruldu mu bilemiyorum şimdiden affedin🙏🏻 Sorunum klasik gece uyku rutini değil öğle uykularında nasıl rutinler yaptığınız. Bebeğim 3ay 15 günlük. Sabah 6-7 arası uyandıktan sonra uyutmayı beceremiyorum uykusuzluk başına vurduğu için hep ağlıyor. Ya iyice kucağımda sallayarak hafif bi uykuya dalıyor, nadiren saç kurutma makinası ile uykuya dalıyor, biraz da memede uyuyor. Gündüz uykusunu ya bizim yatağımızda ya da kendi yatağında benden bağımsız bir şekilde nasıl yaptırabilirim? Sizler bebeklerinizi öğlen nasıl uyutuyorsunuz. Ayakta sallamaya çalıştığımda da ağlıyor bu arada🥲