Hnm-123 Merhaba kızlar malum yaz geldiği için yüz için güneş kremi bakıyordum bu iki tane güneş kremi bayağı beğeniliyor gördüğüm kadarıyla sizce hangisini almalıyım deneyip ya da etrafında duyanlardan öneri alabilir miyim lütfen cilt olarak karma bir cildim var yani yağlı bir cildim var sizce hangisi?? https://imgyukle.com/i/QW2oSI https://imgyukle.com/i/QW2P91
Reyna Hnm-123 sinoz almayın valla ele bile sürülecek marka değil, diğerini hiç duymadım ben cosrx markasını kullanıyorum yüzüme. bu arada yüze güneş kremi kışında uygulamanız lazım
Kayraaa59 Hnm-123 fiyat açısından sorun olmayacaksa la Roche posay tavsiye ederim. Senelerdir asla şaşmam
Kokoshbaby Hnm-123 kesinlikle solante marka olanı kullanin koruyuculugu en yüksek bir kremdir kendisi
Kuzeyinanesi Kayraaa59 Bende katılıyorum,Kullanıyorum ve çok memnunum.Ciltte ağırlık yapmıyor ve sivi olması çok güzel.Ayrica suya dayanıklı.
ilkim_oglum Hnm-123 ikiside kullanacak bi güneş kremi değil ben solente kullanıyorum memnunum 150 ml olması çok güzel uzun süre kullanıyorsun
Kayraaa59 Kuzeyinanesi çok çok iyi onu kullanınca hiçbir şeye gerek kalmıyor tavsiye ederim bütün ürünler çok iyi 😊