Kubra1280 benim kızım henüz 6 aylık. Ama 2 tane yeğenim var, birincisi çok erken konuştu ama ikincisi 3 yaşına gelmişti konuşmaya başladığında. Anne baba hala gibi şeyleri konuşuyordu. Ne dersek alıyordu yapıyordu ama konuşmayı hep vücut diliyle yapıyordu. Bende konuyu araştırınca anlaşılmasının iyi olmadığını öğrendim. Abimlere ve annemlere vücut diliyle iletişim kurunca anlamadığınızı belli edin dedim. Onlar da öyle yaptı. Gerçekten hemen konuşmaya başladı. Ama bu sizle alakalı değil. Çocuklar anneler tarafından anlaşılırlar zaten, diğer kişilerle iletişim kurmak için konuşmayı öğrenirlermiş. Diğer insanalr onla konuşmaya çalışıp anlamasınlar, kendisini zorlasın. Korkma eninde sonunda konuşur