Merhabalar belki aranızda yaşayan vardır diye sormak istedim. 1 ay 20 günlük bebeğim var doğduğu günden beri kusuyo. Doktora götürdüm ultrasonla bakıldı ama sonuçlar temiz kilo alımıda normal doktorda saat koyarak emzir sık emziriyosundur ondan olabilir dedi ama saat koydum yine aynı her emme den sonra kusuyo bazen çok fazla kusuyo bazen normal var mı benim gibi bu durumu yaşayan ya ne kadar sürer acaba