Adenmoms68 benim sütüm çok geç geldi, 20 gün doyurucu süt gelmedi, çok az geliyordu, üzerine mama veriyordum. Bestlak damlanın yanında bir dünya şey kullandım. İlk bıraktığım şey de o damlaydı. Anne sütünü artırmanın en önemli yolu emzirmek. Bol su içmek. Ben asla emzirmeden mama vermedim. Günlerce 20 dk sağımda 1 çay kaşığı süt çıkıyordu. Ama mamayı hep 30 cc doymazsa 60 veriyordum ki çok doymadan tekrar emsin diye. Sonra geldi. Çocuğu aç bırakmadım bak yanlış anlama önce emdi hep iki memeyi de sonra mama verdim. Bir kere bile atlamadım bunu. 20 günden sonra geldi. Pes etme ve vitamin al. Ben Dilruba demirezerin kapsül ve çayını kullandım baya uzun süre sonra sütüm çok artınca bıraktm ama ondan mı artmıştır bilmem. Solgarı çok öneriyorlar. Ama bunlar %20 falan artırır önemli olan sürekli emzirmek. Karnını da şöyle doyur, kanguruya koy bebeğini, sen de ayakta onu gezdirirken ye. Ben de çok zorlandım bir arş hep öyle yaptım.