Busebulut ben normal doğum olmuştum kesi dikiş yoktu 40 gün sürdü bitti sonra 1 hafta sonra ara ara geldi doktorum rahim düzene girmeye çalışıyor demişti, eğer kesi dikiş varsa biraz zorlama olduğu için uzun sürebilirmiş doktorunuzla görüşün isterseniz