Melmus 4 . Ay kontrolünde ataktır geçer dedi 5. Ay için daha gitmedik bu hafta gideceğiz ama ek gıdaya geçsem de değişeceğini sanmıyorum hatta daha kötü olur gibi geliyor çünkü kaşıkla ilaç bile veremiyorum bırak ilacı boş kaşık vereyim bakayım ne yapacak dedim bir gün dudağına değer değmez öğürmeye başladı. 3 aydan önce d vitamini, probiyotik vs. herşeyi kaşıkla veriyordum şimdi asla kabul etmiyor huyu değişti resmen