Merhaba arkadaşlar 1 ay 20 gün önce sezaryem doğum yaptım 40 ımda hiç kanamam yok denecek kadar azdı hep akıntı tarzında oldu kandan cok da akıntım oldu doktor olabilir dedi ama çevremde hep ilk zamanlar kanaman olması lazımdı dedi neyse sorum şu dünden beridir regl agrısı cekiyorum ve dün benden kan geldi baya acık renkte bugum sabah uyandım gece de gelmiş suan hala regl ağrısı yaşıyorum tam kanamam yok yine akıntı gibi kan geliyor camur gibi geliypr bazen regl de bacaklarım falan sızlardı aynı öylr oluyorum sütümde cpk azalmıştı bir haftadır emmiyor du bebeğim