Kevserakb direk verin hiç beklemeyin sonradan çok zor oluyor ben vermedim 1 ay sonra veririm dedim sarılığı vardı zor emiyordu zaten 3 buçuk aylık asla almadı almıyor . Denemediğim emzik kalmadı nerdeyse 🥲Emzik insana bir dadı olur der annem. Rahatlık kurtarıcı olur . Mesela karnı tok ama uyandı hemen emziği verirseniz tekrar uyur ya da mızıklanmaz gibi gibi. Bi de sürekli memedeyse sık emmek aşırı gaz yapar ondan da uyuyamaz gaz oldukça da emmek ister buna dikkat edin böyle bir sorun olabilir. Kaka gaz durumunu takip edin