Merhaba arkadaşlar depreme doğurmak üzere yakalandım haftam gelmişti maraştan başka sehire geldik doğumu yaptım yanıma hiçbişeu alamamıştım yardım sever insanlar mama bez ıslak mendil falam getirmişlerdi bende aptamil mama kullandım getirenler mamayı hep farklı almış bebelac sma falan var bunları kullanabilir miyim yoksa bir kere aptamile başladım ondan mı almam lazım hep farklı mamalar mideyi bozarmı?