Benim bebeğim küvezde kaldı bir hafta o arada biberon kullandılar ben çıkınca kullanmadım ama memeyi de zor kavradı ilk bir bir buçuk ay silikon uç kullandım sonra zamanla azalta azalta bıraktırdım işime yaradı , tabi bebeğim küçüktü o zaman sizinki ne kadarlık bilemedim