Mercan007 Oğlum gazlı bir bebek iki gün sonra 3 aylık olacak gazını çıkarıyor ama uyumuyor hiç ne gece ne gündüz kilosu da iyi atak haftasında çok yoruldum yaşayan var mı bu durumu?
Adenveannesi Mercan007 ahh 4.ay atağını gör bu çok iyi diyeceksin ben öyle dedim şuan 4 aylık atağı yaşıyoruz🥲
Mercan007 Adenveannesi off kızım da böyleydi beş sene bekledik o yüzden ikinci uslu olur dediler ama bu da aynı
kbra-10 delirmekkkk üzereyimmmmm 2 ay 22 günlükkk bizimkideeeee aşırı uykusu var ama uyumuyor uykuya direniyor 5 dk emiyor bırakıyor mama veriyoz gazlı bir bebek ti ama biraz hareketlenmeye başladığı için gaz problemi çok fazla kalmadı aşırı yorgunumm
Mercan007 kbra-10 o kadar iyi anlıyorum ki sizi uykusuzluk çok zor hele ki evde bir tane daha yavrunuz carsa işler bitmiyor tüm gün koltuktayım ben de mama veriyorum kaşık videonla veriyordum normal biberonu deneyeyim dedim meme reddi yaptı iki günde kaşık biberona döndüm mecburen ama onu da zorla içiyor siz nasıl veriyorsunuz
gulay34 kbra-10 bnmkide öle uyuyan bebekte smdi uyumuyor kucakta sallıyorum öle uyuyor geceleri de öle 2 gündür
kbra-10 Mercan007 ben biberonla veriyorum ama benim biberon başlıkları yassı şekilde yani Philipsin emziklerini gibi diyeyim annem yurt dışından getirmişti hiçbir şekilde zorluk çekmedim açıkçası meme reddi de olmadi sanırsam başlıkla alakalı birazda 🙈
kbra-10 Mercan007 nukun biberonla ri gibi yani öyle diyeyim size kaşık biberon kullanmadım hiç ilk baştan beri onları kullanıyorum birazda diş yüzünden huysuzlugu diye düşünüyorum bilmiyorum çok zor ben tek çocukla zor dayaniyirim Rabbım sizlere yardımcı olsun yeter ki iyi olsunlar gözlerim kan çanağı gibi ne kendime ne eşime ne evime vakit ayirabiliyirum inşallah tez zamanda düzelir bu gunlerde geçecek elbet
Mercan007 kbra-10 hmm yassı olduğundan olabilir avent benimki ama ikinci gün meme reddi yaptı bıraktım
Mercan007 @“kbra-10”#p2533599ilk çocuğumdan biliyorum geçiyor ama çok yıpratıyor ben uykusuzluktan arpalık çıkmıştı gözümde ve sürekli tekrarlıyordu nohut tanesi gibi olmuştu ameliyat geçirmiştim