Alpo3456 Kızlar bebeklerinize neler aldınız ben hiç karar veremiyorum. Alanlar atsın fotoğraf da seçenek olur belki ya :(
oglumubeklerken Alpo3456 lcw dan kot salopet bir sweat bir de kot ceket aldım bayramda 16 aylık olucak oğlum
Rumeysaerva Alpo3456 resim atmayı beceremiyorum o yüzden yazayım bende dün aldım siyah kot pantolon üzerine beyaz tişört onun üzerine gri kot ceket gömlek bir tane de mavi jean üzerine mavi polo yaka tişört üzerine lacivert hırka bir tane de bej pantolon nar çiçeği kazak bir tane de yeşil pantolon çizgili renkli gömlek zara ya girince kendimi tutamıyorum 😅(oğlum çok çabuk kirlettiği için bu kadar aldım birde ilk bayramı her gün farklı giysin dedim)
nazlimom_ Alpo3456 Bende bundan sipariş verdim spor ayakkabısıyla giydireceğim içine beyaz bluz düşünüyorum 1 yaş
Yenianne973 Alpo3456 Ben lcw dan petrol rengi bşr takım var gördüyseniz onu aldım iki tane aynısından 1,5 aylık olacak küçüğü ona 6-9 aylık büyüğü 2,5 yaş ama yaşından büyük giyer normalde de 5-6 yaş aldım ona da tam oldu. 😇☺️
Simy Alpo3456 resmi atmayı beceremiyorum 🙈ondan yazıyorum kot pantolon ve kırmızı ekoseli bir gömlek aldım onu giydircem altı aylık olcak bayramda rahat edemezse de ayıcıklı bı tulum aldım onla değiştirecem☺️