aliMommy
Dikişleri kötü yoksa iyi bir elbise.
Elbisenin kollarini begendim. Düğmeler yarıya kadar ondan sonrası sonradan eklenmiş gibi ek parça gibi.dügmeleri 2-3 tane olsaymıs daha iyimiş velasıl Gözümü yordu kafamı karıstırdı. Varsa baska secenek derim