Umran-9898 25 günlük bebeğim var geçmeyen göğüs ucu yaram ve çatlaklar var göğüs kalkanı ve kremler kullanıyorum etkisi yok önerisi olan varmı.bebegimi emzirirken çok zorlanıyorum
alev-Miray Umran-9898 Ben de çok çekmiştim o acıyı 😥 en iyi göğüs ucu kremini kullanmama rağmen geçmemişti. Karbonatlı su iyi gelmişti bana canım deneyebilirsin. Her emzirmeden sonra pamukla göğüs uçlarıma sürüyordum.
NM_mom Canım benim 3 hafta süren bi yaram vardı bebeğim artık yaradan emmekten kan kusmuştu, kalkan çok iyi gelmişti düzenli kullan, her emzirmeden sonra onu koy içine biriken sütün yaranı iyileştirecek🌸