Ci2017 En iyi mama önerisi ve 2 aylık bebeğe hem anne sütü vericem hem mama kaç ml mama vermeliyim beni emmiyo anca uyku arasında meme reddi yasiyorum 😢
Elamerve23 Ci2017 ben bebeğime sma comfort kullanıyorum hipp organik combiotic kullanıyordum yuzunde dokuntuler çıkıyor ve kabız oluyordu. Smadan sonra sikayetlerimiz geçti. Siz de sma optipro verebilirsiniz optipro hem emen hem mama kullanan bebekler için ☺️
Zeyzeycan Ci2017 bende anne sütü mama veriyorum. 90 cc mama veriyorum emdikten sonra golden goat başladım hipp kabızlık yaptı maalesef
Ci2017 Elamerve23 canım mamayı neyle veriyorsun biberon mu kaşık biberon olmuyo zor oluyo normal biberonda iyice meme reddi yapar diye korkuyorum
Zeyzeycan Ci2017 mamadan önce emziriyorum sonra mama biberon ucu en az akışlı meme reddi hiç yaşamadım doğduğundan beri bu şekilde yapıyorum
Zeyks Başta Aptamil kullanmıştım gaz yaptı bebeğime yaramadı , şimdi hipp kullanıyorum memnunum , 2 aylıkken bebeğime 60 CC falan veriyordum , hemde anne sütü alıyordu :)
Elamerve23 Ci2017 bilmiyorum ki ben emzirmiyorum mama ile beslemeden önce de mememi istemiyordu benim o yüzden bilemedim kuzum 😊
Acemianne000 Ben aptamil kullanıyorum. Sma nın daha iyi olduğunu söylemişlerdi sindirim açısındsn ona geçeyim dedim ne yazık ki bebeğim sma yı sevmedi içmek istemedi aptamile geri döndüm onu içiyo. Benim ki de 45 günlük 60cc veriyorum ama anne sütü de alıyor. Kaşık biberonla veriyorum