Esra57 Arkadaşlar bu aile sosyal destek ödemeleri yatan varmı ya benimki halen daha yatmadı da normalde 7si gibi yatırıyorlardi bilgisi olan varmı?
kucukprensinannesi Esra57 burda bir arkadaş konu açmıştı bu ayki 11inde yatıcakmış aramış öyle söylemişler