mLyyk Oğlum 4 aylık. 1 aydır tükürüğünü püskürtüyor. Nette aradım pek bir şey bulamadım bununla alakalı. Diş diyenler var. Sizde de var mı böyle bir durum, normal midir? Kontrolümüze henüz gitmedik doktora da soracağım
queen_mom mLyyk evet bizde 4 buçuk ayligiz.1 aydır var tükürük puskurtuyor salya akıtıyor.puskurtmeyi keşfettiği için hoşlarına gidiyor oyuzden devamlı yapıyorlar.kizimin salya dan ağız çevresi kızardı inşallah geçer biranönce üzülüyorum
Aybarssmom01 mLyyk 3. Aydan itibaren bebeklerin tükürük bezleri çalışmaya başlar o yüzden sürekli akar sebebi bu diş için erken henüz oğlum 3 ay 10 günlük 2 haftadır bize de ağız mendili yetmiyor 😁
Alparslanmoms_ mLyyk Benim oğlum da 4.5 aylık o da tükürük püskürtüyor salya da akıtıyor. Diştendir diye düşünüyorum.
mLyyk queen_mom bizimkinde de inanılmaz bir salya var. Boyunluk yetiştiremiyorum. Püskürtme işi eğlenceli geldi belli ben de yapıyorum hemen yapmaya başlıyor😅 yine de bir problem mi var acaba diye korktum. Yetişebildiğim kadar ağzını ve çenesini kuru tutmaya çalışıyorum isilik oluyor
queen_mom mLyyk evet evet isilik gibi oluyor 😏bende kurtuluyorum ama yetişemiyorum hemen hemen yine ıslatıyor neyse geçecek inşallah
mLyyk Aybarssmom01 akma çok erken başladı 2. Ayda ama püskürtme bambaşka bir boyuta geldi artık yüzümü falan ıslatıyor oynarken 😂
Eda-yocer15 Ne bu sorun mu? Burda gerçekten önemli ve yardıma ihtiyacı olan postlar görüyorum kimse tek kelime yazmıyor bir de böyle eften puften sorular.bebeklerde insan unutmayın!