omerinannesi_2705 Sarı takımın altı ve üst cebinde hafif tüylenme var çektim. Dinazorlu takımın üstü tüylendi onu da belirttim . Diğerlerinde hiçbir sorun yoktur hatta mavi takım çok kalitelidir 🌟