Oğlum bugün 7 aylık oldu,36+0 da 2380 olarak doğdu , sonra benim Sezeryan yerim ameliyathane mikroru kaptı 2 ay tedavi gördüm,oğlum kolik bebekti.2 aylıkken ağlarken maalasef bir kez calpol şurup verirken genzine kaçtı solunumu tıkandı zor açtım.o bende tranva kaldı.ilk zamanlar mama ağzında iken öksürüyordu,hala zaman zaman yapıyor.uzun lafın kısası ( çok kısa anlatmadım ama ) şu an ek gıdaya korkuyorum
2 kez bir çay kaşığı havuç denedim sulu şekilde Oda korka korka.dün bile mama içerken öksürdü korktum.yardımınıza ihtiyacım var , anksiyete
Hastası oldum çıktım